Veelgestelde vragen (FAQ)
Hier vind je antwoord op veel gestelde vragen. Mocht je alsnog vragen hebben dan kun je altijd contact met ons opnemen.
Hoe maak ik een account aan?
Je kunt zelf via de website een account aanmaken. Voor het aanmaken van een account heb je een BTW en KvK nummer nodig. Maak je account aan via: www.vanbieren.nl/account/register/
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik nu doen?
Ben je het wachtwoord van je account vergeten? Je kunt een nieuw wachtwoord aanvragen via de volgende link: www.vanbieren.nl/account/password
Hier kun je je emailadres invoeren en dan ontvang je een email om een nieuw wachtwoord in te stellen.
Wat zijn de verzendkosten?
We bezorgen 5 dagen per week, maandag t/m vrijdag. Voor 14.00 uur besteld is morgen in huis.
We verzenden al vanaf 1 doos of 1 fust. Hieronder vind je de staffel van de verwerkings-/verzendkosten:
- Bestellingen tot en met €50: €12,99
- Bestellingen tussen €50 en €150: €9,99
- Bestellingen tussen €150 en €250: €7,99
- Bestellingen tussen €250 en €450: €5,99
- Bestellingen boven €450: Gratis verzending!
Let op: Deze verzendkosten zijn gebaseerd op het totale orderbedrag exclusief btw en exclusief statiegeld.
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Als een product op voorraad is en je bestelt voor 14.00 uur, wordt het de volgende werkdag geleverd. We bezorgen 5 dagen per week. Als het een pre-order betreft of het product is niet op voorraad, duurt het meestal 1 tot 2 weken. Vraag ons gerust naar de leverdatum.
Wat is de minimale bestelhoeveelheid?
De minimale bestelhoeveelheid is 1 doos of 1 fust.
Hoe kan ik betalen?
Je hebt de mogelijkheid om te betalen met iDeal, via automatische incasso of op factuur. Je ontvangt je factuur altijd na de levering.
Wat doe ik als ik een artikel niet kan vinden?
Mocht je een artikel niet kunnen vinden, dan kun je een email sturen met de artikelomschrijving naar [email protected]. Wij zullen dan bekijken of we het artikel kunnen vinden voor je.
Klopt de getoonde voorraad op de webshop?
De voorraad op de webshop wordt real-time bijgehouden. Dus de voorraad klopt.
Wanneer is een uitverkocht artikel weer op voorraad?
Sommige artikelen kunnen tijdelijk niet op voorraad zijn en komen vanzelf weer op voorraad, meestal binnen een week. Andere artikelen die niet op voorraad zijn, zijn bestelartikelen en gaan we bestellen zodra er een bestelling binnenkomt. Dit kan variëren tussen 1 tot 3 weken. Hier zullen we je altijd over informeren. Mocht je onverhoopt toch vragen hierover hebben kun je ons altijd mailen of bellen.
Neem contact op
Veelgestelde vragen
Account
1.1 Ik wil het wachtwoord van mijn account aanpassen, wat moet ik doen?
Mocht je wegens omstandigheden of vanwege de veiligheid van jouw account je wachtwoord willen wijzigen, dan kun je een nieuw wachtwoord invullen en bevestigen onder "account informatie": https://www.vanbieren.nl/account/information/
1.2 Kan ik zelf mijn gegevens opvragen?
Je kunt altijd specifieke vragen stellen door een mail te sturen naar: [email protected]
1.3 Hoe maak ik een account aan?
Je kunt zelf via de website een account aanmaken. Voor het aanmaken van een account heb je een BTW en KVK nummer nodig. Maak je account aan via: www.vanbieren.nl/account/register/
1.4 Hoe pas ik mijn accountgegevens aan?
Nadat je bent ingelogd kun je de accountgegevens zelf aanpassen op www.vanbieren.nl/account/.
1.5 Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik nu doen?
Ben je het wachtwoord van je account vergeten? Je kunt een nieuw wachtwoord aanvragen via de volgende link: www.vanbieren.nl/account/password
Hier kun je je emailadres invoeren en dan ontvang je een email om een nieuw wachtwoord in te stellen.
Assortiment
2.1 Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?
Alle getoonde prijzen zijn exclusief BTW op deze webshop
2.2 Wat doe ik als ik een artikel niet kan vinden?
Mocht je een artikel niet kunnen vinden, dan kan je een e-mail sturen met de artikelomschrijving naar [email protected]. Wij zullen dan kijken of we aan het artikel kunnen komen voor je.
2.3 Klopt de getoonde voorraad op de webshop?
De voorraad op de webshop wordt real-time bijgehouden. Dus de voorraad klopt.
2.4 Wanneer is een uitverkocht artikel weer op voorraad?
Sommige artikelen zijn tijdelijk niet op voorraad en komen vanzelf weer op voorraad, meestal binnen een week. Andere artikelen die niet op voorraad zijn, zijn bestelartikelen en gaan we bestellen zodra er een bestelling binnenkomt. Dit kan variëren van 1 tot 3 weken. Hier zullen we je altijd over informeren. Mocht je onverhoopt toch vragen hierover hebben kun je ons altijd mailen of bellen.
Bestellen
3.1 Kan ik korting krijgen als ik veel bestel?
Van Bieren werkt met vaste prijzen en geeft geen korting. Wel hebben we altijd artikelen met korting die je kunt vinden onder het kopje 'sale'.
3.2 Wat zijn de verzendkosten?
We verzenden al vanaf 1 doos of 1 fust. Hieronder vind je de staffel verwerkings-/verzendkosten:
1 doos van 12fl: €12,99
1 doos* : €9,99
2 dozen* of 1 fust : €6,99
3 - 8 dozen* of 2 - 4 fusten : €4,99
Vanaf 9 dozen* of 5 fusten (of een combinatie) GRATIS verzending.
*Met 1 doos bedoelen wij een doos van 24 flessen of blikken. Dus als je 1 doos van 12 flessen of blik hebt, wordt dat als een halve doos gezien.
3.3 Kan ik het levermoment bepalen?
Als je een product bestelt dat op voorraad staat en je bestelt voor 14.00 uur, ontvang je het de volgende werkdag. Als je zelf het levermoment wilt bepalen, kan dat ook. Je kunt dan in je bestelling de leverdag aangeven.
Bezorging
4.1 Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Als een product op voorraad is en je bestelt voor 14.00 uur, wordt het de volgende werkdag geleverd. We bezorgen 5 dagen per week. Als het een pre-order betreft of het product is niet op voorraad, duurt het meestal 1 tot 2 weken. Vraag ons gerust naar de leverdatum.
Betaling
5.1 Hoe kan ik betalen?
Je hebt de mogelijkheid om te betalen met iDeal, via automatische incasso of op factuur.